lördag 5 oktober 2013

Kvargfrukost

God morgon. Jag tänkte att jag skulle ut på en promenad innan frukosten idag men jag har så förbannat ont i mina fötter.
Igår hade jag ett par skor jag inte använt på ett år och fy fan vilken pina! Jag har fått blåsor på trampdynorna så att gå ut på långpromenad kändes inte så lockande.

Istället blev det kvargfrukost med en kopp te framför Nyhetsmorgon. Super mysigt att krypa upp i soffan och sippa på mitt varma te när det regnar ute. Riktigt gråmysväder <3


Kvargfrukost:

Blanda ihop kvarg lätt med linfrön, nyponpulver, 1 tsk hallonsylt lågkalori.
Toppa med granola, frysta hallon, pepparkakskrydda och kanel.

Det blev super gott vill jag lova. Jag var lite sparsam med pepparkakskryddan för den är rätt kraftig i smaken, men ack så god. Till det här har jag ett stort glas kranvatten och en stor kopp te.


                 

Idag ska jag iväg till gymmet och köra fokus rumpa, ben och så ska jag köra igenom mina rehabövningar. Lite cardio på det kommer jag nog klämma in också.

Jag hade min ätarkväll igår istället för idag då jag brukar brukar ha min ätarkväll så idag blir det att äta enligt schema :)


Ha en underbar lördag i gråmyset

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar