lördag 5 oktober 2013

Lunch

Efter att ha "vaknat" till liv så känner jag att träningen få skjutas fram till imorn. Halsen gör sig lite påmind så det är bäst att ta det lugnt idag och det är nog mina fötter bara glada över.

Jag har gjort en liten beställning till badrummet, hoppas paketet kommer nästa vecka! :)
Nu längtar jag till Kalle som är på jakt kommer hem så vi kan fara iväg till Ikea och maxi och inhandla lite mer till badrummet och även fylla på kylskåpet.

Jag har precis stoppat i mig min lunch som bestod av kall kycklingfilée, stekt ris med broccoli, majs, paprika och ärtor. Till det hade jag min älskade surkål som innehåller massa goda bakterier som man ska tillföra varje dag. 


Nu när lunchen är intagen funderar jag istället på vad vi ska äta till middag. Jag ska ta och bläddra i min kokbok muskelmat för lite inspiration.


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar