tisdag 15 oktober 2013

Hej rumpan hur mår du?

Bam vilket grymt pass jag fick till imorse!
Jag startade med 15 min cardio innan jag gick loss på vikterna och gav framsida lår och rumpa vad de tålde!

Jag som fortfarande har träningsvärk i rumpan sen lördagens fokuspass lär ju känna att jag lever efter detta pass!

No pain no gain

Jag dom han köra biceps igår känner hur träningsvärken smyger sig på och det känns såå skönt! Som jag har längtat.
Jag känner mig dock trött i rygg,axel, nacke idag så imorgon blir det lugnt och jag kör då bara cardio.

Måste ta det försiktigt och lyssna på kroppen, men det känns grymt att jag äntligen kan lägga in lite träning för överkroppen nu och att jag kan braka på med tuffare benpass. Awesome. 
Så länge jag är försiktig och inte går på för hårt å hamnar tillbaka på ruta ett igen så är det lugnt.

By the way så har vi fullt upp just nu då inläggen kanske inte kommer lika frekvent. Vi är bl.a. Just nu mitt uppe i en bugivning. Spännande spännande

Snart kommer det upp en ny utmaning - håll utkik



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar