torsdag 11 juli 2013

Uppe med tuppen

Trött som ett troll sitter jag på bussen påväg till D som ska fixa mina naglar. Det är tidigt men det är skönt att ha det gjort, då har jag hela dagen framför mig och ärligt talat tycker jag om att gå upp tidigt. 
Jag är en riktig morgon människa, men 6 på morgonen är till och med tidigt för mig på semestern.

Frukosten åt jag framför Nyhetsmorgon och den bestod idag av ett perfekt ägg, kvarg blandat med lätt naturell hälsofil som jag toppade med tinade bär, en liten skiva lowcarb bröd med min egen gjorda humus och en liten skiva kokt skinka, och ett glas vatten.
Mycket gott och mättande.

Det är strålande väder idag så jag kommer självfallet att spendera dagen i solen och träningen får nog vänta till ikväll. Har ännu inte bestämt vad för träning det ska bli, lutar åt ett benpass på gymmet....

Å herre min ge... Vad bussen kör fort!!!


Ha nu en underbar morgon och dag

Ta tillvara på nuet

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar