torsdag 11 juli 2013

Men tusan gymmet stänger ju......

Efter middagen som idag blev sjukt goda wraps med grillad karré, bland sallad och humus drog vi på hos träningskläderna, packade med skor och aminosyror och åkte iväg. Först skulle vi bara packa om och lasta av lite av Kalles ljud och ljus grejer. Där...hemma hos Kalles föräldrar fastnade vi med en varsin kopp kaffe (skulle vara en snabb sådan) klockan gick. Nä nu måste vi åka om vi ska hinna! Vi skulle även hinna förbi mitt jobb och hämta lite grejer.

Påväg till jobbet slår tanken mig att jag kanske borde kolla när gymmet stänger trots att jag känner mig säker på att det stänger kl:22.00 ( det var öppet till 22 mån och onsdagar )men oj så fel jag hade! fan gymmet stänger ju kl:21.00 idag, alltså om 35 min. Jag som nästan bara tränar tidigt på dagarna har tyvärr inte koll på hur de har öppet :)

Jaha det var det passet....jag gör ett nytt försök att koma dit imorgon bitti innan jag ska till stranden, det blir nog att cykla så jag får med mig allt jag behöver.

Jag har ju iallafall varit ute och sprungit idag så det känns skönt! 


Hoppas du kom iväg på dit planerade träningspass idag och att ni allesammans har fullkomligt njutit av denna underbara torsdag!







                             LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar