fredag 12 juli 2013

FredagsSemesterMorgon GYM

Yes då var dagens gympass avklarat. 
Jag körde rygg, biceps och jag kan säga att jag knappt orkade cykla hem med mina skakiga armar. Ja har grym träningsvärk i triceps och nu är biceps helt skakiga! Haha bara att hålla i styret var en utmaning men nu är jag hemma, sitter på balkongen med min proteinshake med smak av vanilj och har tryckt i mig några riskakor.

Jag ska hoppa in i duschen innan jag ska äta min frukost sedan är det jag som ska packa ihop för en dag på stranden. Det ska bli så mysigt!

Passet idag såg ungefär ut så här:

1x axelrotation (uppvärmning)
3x breda latsdrag bakom huvudet
3x smalt latsdrag
3x maskinrodd
3x cc rodd
3x hög rodd
3x pulldown rep
3x omvända flyes
Super set biceps
3x bicepscurl cc
3x bicepscurl stång

Nä nu ska jag sätta fart så jag kommer iväg till stranden någon gång!

   
      
                LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar