onsdag 10 juli 2013

All denna energi

Regnet bara öser och öser ner utanför fönstret och här inne sitter jag.

Jag har massa energi i kroppen efter träningspasset imorse och känner mig utvilad efter nattens sömn.
Vilket gjort att jag känt mig lite smått rastlös, dock inte tillräckligt för att ge mig ut i regnet.

Jag har läst i min tidning, läst bloggar, kollat om det fanns något roligt pass på gymmet att testa på, dammsugit lägenheten igen (gjordes igår kväll), torkat vägg och hyllor i köket, gjort lite rörelseövningar, gosat med mina små pälsbollar, gjort egen humus och ätit både lunch och mellis.

Lunchen blev rester från gårdagens sallad som köptes på Mix n Go som var barnsligt god! Jag tillsatte lite tinade räkor idag för att få upp med bra protein (åt upp det mesta av laxen igår).

          Lyxig och god lunch

Krispig sallad som slungats i en hälsosam het korianderdressing, råkost, gurka, glasnudlar, sesamlax, böngroddar, jordnötskross och som jag idag toppade med räkor.

När Kalle kommer hem ska vi åka iväg och handla lite nödvändigheter, det ekar ganska tomt i kyl och frys. Dock ska vi inte handla hem för mycket för vi vet inte hur länge vi kommer va hemma (semestertider).
Gissa om jag är glad över att få åka iväg till affären! Jaa..jag ska få komma ut och röra på mig och göra något :)

Sen blir det hemma och laga middag med älskling. Jag hoppas att det slutar regna snart, dugga är helt ok. Då ska jag nog ge mig ut i spåret och få mig lite motion, frisk luft och få komma ut i naturen.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar