lördag 20 juli 2013

MorgonTräning

Perfekt start på en perfekt lördagsmorgon.
Jag startade som vanligt med mina aminosyror sen var tanken att jag skulle ta en snabb promenad i skogen. Promenaden ändrade ganska snabbt "karaktär" till en springtur.

En springtur som var otroligt rolig! Det är så kul att springa i skogen då man för hoppa och skutta, det är verkligen bra för flödet, motoriken och alla musklerna eftersom man samtidigt som man springer måste parera när man springer på rötter och sten. Om man vill minska risken för benskörhet är detta perfekt träning.

Svettig och fylld med endorfiner kom jag tillbaka till uppdukat frukostbord och melodikrysset skulle precis börja. 



Frukost idag blev minikeso med hallon, några bananskivor, solrosfrön och physalisfrön, en lowcarb macka, en halv tunnröknäcke och kaffe. Gott som tusan.

Nu ska jag läsa lite i min bok och dricka upp kaffet innan vi ska gå ner på loppis.

Jag har tänkt att lägga upp en ny utmaning senare idag så håll utkik.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar