söndag 7 juli 2013

Semester och en längtan till träningen

Full fart hela helgen har det varit för mig, därför har det ekat tomt här på bloggen ett par dagar.

Vi har varit i Västerås på PowerBigMeet hela dagarna och igår hade vi fantastiskt väder, magiskt.

Kosten blir inte den bästa när är där så idag var det extremt gott med sallad. Det blev en kebabsallad till lunch på stranden och så till middag hade min mamma gjort en jätte god pastasallad med kasseler. Känns gott i magen efter en helg där kosten bestått av hamburgare och pizza. Men det hör liksom den här helgen till.

Imorn börjat min SEMESTER och det startar bra med nytt lyxigt "äventyr". Känns helt rätt.

Jag kommer inte hinna/kunna dra till gymmet imorn heller och ni ska bara veta vad jag längtar dit! Bara att få träna och röra på sig, en löprunda skulle inte kännas helt fel det heller. Men har trots dålig kost gott ett flertal timmar under helgen iallafall så helt på latsidan har jag inte legat.

Fast det känns faktiskt rätt bra ändå att jag inte ska gymma imorn gör jag hostar och har mig ganska mycket fortfarande. Så jag hoppas på att bli ännu lite bättre snabbt så jag kan få börja köra tyngre igen :)


Nä nu ska jag mysa med min mamma, titta på gräsmattan som vattnas och fortsätta sippa på mitt rödvin.

LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar