fredag 7 december 2012

Julfix

Vilken bra fredag! I förmiddags var vi ute och lekte i snön på jobbet i det underbara vädret. Eftersom jag slutade tidigt har jag sedan länge hunnit med ett träningspass med min PT. vart ett riktigt skönt pass och jag lyckades öka lite mer i vikterna. Tjohej!! :)

Nu är jag och älskling ute och svänger (julhandlar). Det är så mysigt och jag börjar få riktig julkänsla.

Det bästa med den här julen är att hela familjen åker upp till Norrland och min älskade farmor för att fira å umgås!
Hon bor så fantastiskt vacker på landet i en jätte fin gammal kåk där man eldar i kakelugnarna under de kalla dagarna.

Det är bara där jag känner riktig riktig julkänsla å jag är så glad att vi ska dit å
Mysa!! <3
Snart är vi där å frossar i god hemmagjord julmat och trevligt sällskap! Mys mys mys :)


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar