söndag 23 december 2012

Hälsningar från Norrland

Det var segt att åka upp igår, det tog lång tid då det var mycket trafik och snö= köer!

Idag däremot har varit toppen! Vi har varit ute å sprungit i snön (det var svettigt vill jag lova) och ätit god mat. Nu sitter vi fortfarande runt köksbordet och väntar på att klockan ska slå "prova skinkan" tid. Det är ett måste att provsmaka julskinkan med tunnbröd och senap kvällen innan julafton, det är en viktig tradition!

Imorgon ska vi ut å åka lite snöskoter på morgonen innan det e dax att mumma upp sig till kalle å julfirande.

Jag å brorsan min peppar varandra till att träna lite i mellandagarna iallafall, vi har kommit fram till att vi ska köra cirkelträning med bl.a. Plankan, bicepscurls och jägarvila. Men mest ska vi bara njuta av god mat å julmys med gott samvete!
Det hoppas jag att ni också gör. Ät, ät och ät med gott samvete. Det är jul och det ska njutas!


Kvällens middag var idag:
Inkokt lax i fiskfond
Kokt halvmosad (ska va klumpar) med svarta oliver och soltorkade tomater
Citronsås med fiskfonden som bas
Blandsallad

Det var otroligt gott som jag starkt kan rekommendera er att smaka!


Nu ska jag fortsätta med mitt julmys


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar