måndag 10 december 2012

Träningsvecka delux!

Nu sitter jag i snövädret å väntar på bussen efter ett grymt ryggpass!! Jag kände verkligen hur jag pressade ur det sista ur musklerna så jag hoppas jag får en skön träningsvärk efter detta!

Jag träffade på en föredetta kollega som tyckte att jag hade fått muskulösa armar. Det var så otroligt roligt att höra! Yes jag e på väg åt rätt håll <3 data-blogger-escaped-br="br">
Inte nog med det så har jag fått med mig två kollegor till gymmet. Vi körde tillsammans för första gången igår och det var så j...a kul och vi alla tre är otroligt peppad! Nu jäklar e det bara att tuta å köra!

Igår mosade vi baksida ben och mage.
De övningar vi körde va:

Liggande lårbiceps
Sittande lårcurl
45 graders vadpress
Cablecrunch
Crunch TRX
Twisted crunch

Imorgon kör vi igen å då blir det fokus på armar å rumpa efter önskemål:)

Det är så roligt att ha vänner att köra med. Jag e nu mer peppade än på länge!!

Nu kör vi!!!

LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar