söndag 16 december 2012

Musikhjälpen

Jag har suttit nu hela morgonen och kollat på musikhjälpen. Vilket bra jobb de gör och fantastiskt att så många människor hjälper till!
Pengarna går till att hjälpa barn i slummen att få rent vatten.

Alldeles nyss var det en pojke på 7 år som var så häftig och inspirerande! Han hade sett musikhjälpen och kände att han ville hjälpa till och gick därför och knacka dörr för att skramla pengar som han kunde skänka till musikhjälpen. Det är så fantastiskt och jag hoppas fler fortsätter hjälpa idag som är sista dagen. Jag har önskat en låt för att skänka pengar!


Helgen hittills har varit fantastisk! Jag har dock inte hunnit med någon träning men det tar jag igen imorn.
I fredags hade min älskade Kalle fixat en överraskningsmiddag till mig. Jag blev hämtad av hans syster på jobbet och efter ett dryckesstopp fortsatte vi resan (jag med ögonbindel), när vi sedan kom fram ledde hon in mig och där stod ett gäng fina vänner och vänta på mig. Kalle var våran kock/servitör för kvällen och jag å brudarna fick umgås och äta jätte god mat!!
Han är fantastisk min Kalle som gör detta för mig!

Igår va vi på julbord och snart kommer min familj på födelsedagslunch. God mat och trevligt sällskap, tro man kanske hinner klämma in en promenad idag iallafall.

Lyssna på musikhjälpen de sista timmarna nu och gör en god gärning :)


LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar