onsdag 26 december 2012

Liite träning

Idag blev det lite träning iform av tabataintervaller. Jag hann köra plankan och jägarvilan innan det var dax att åka iväg på en tur till stugan. Där blev det några ruscher i den knädjupa snön, höga knän, gående utfall och springa upp i stoor snöhöljt (läs berg) och en del hoppidihopp.
Jag fick upp flåset och ja känner mina små lår :)
Perfekt, lätt och snabbt gjort så fick jag in lite träning så här på julledigheten, jag satte på lite peppande musik och tabatatimern i köket där de andra satt å så körde jag med sällskap. Och när vi ända va ute i snön föll det sig naturligt att göra lite av det man kunde då också!

Det krävs inte så mycket, det behöver inte ta mycket tid och det krävs inte att man har massa vikter osv. Så inga ursäkter ta en kvart eller två ;)

Imorn ser det ut som att det ska bli sol å bara några minus= perfekt skidväder! Vi ska då åka till backen å åka skidor :) ska bli så kul!
Det ska nog hinnas med lite skoteråkning också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar