måndag 3 december 2012

Träningsvärk

Fick till ett roligt pass med lite nya övningar igår. Jag körde mage å triceps och idag börjar jag få en ordentlig träningsvärk! Kommer nog ha svårt att röra mig imorn vilket jag gillar.
Magen känns riktigt mycket vilket är extra skönt då det var länge sen jag fick till ett bra magpass!

Idag var det ryggen som fick sitt. Jag hade bra flyt och passet kändes bra. Det är så otroligt kul att träna när man känner sig starkare och gör framsteg. Så peppande som gör att man vill ännu mer, det är en skön känsla.
Imorgonska ska jag köra baksida ben med min PT. Det är ett pass jag brukar köra själv men han är nyfiken och vill se hur det gått för mig, spännande.


                                                         



Nu ska jag försöka ta tag i att förbereda matlådor till imorn, Är ordentligt trött idag efter all frisk luft jag fått idag. Har varit ute hela förmiddagen och åkt stjärtlapp på jobbet.
Vilken lyx att känna trötthet efter utevistelse!



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar