lördag 29 december 2012

Hemma på en snabbvisit

Det var ett regnigt och varmt Stockholm vi kom hem till igår kväll. När vi lämnade farmors hem igår var det -10, sol å vacker snö! Vi han bara ner till Sundsvall där det va nollgradigt.
Men vi är bara hemma å vänder.
Dagen har bestått av massa ärenden som skulle hinnas fixas som att packa om väskan å handla lite mat för kl:05.00 imorn bitti bär det av till Vemdalen där vi ska fira nyår med skidåkning å bastubad med några vänner. Det ska bli så mysigt!

Jag trodde att jag skulle hinna förbi gymmet idag, men tiden räckte inte riktigt till.
Ja är så grymt sugen på att träna och bättre blir det inte av att jag fick lite nya träningsgrejer i julklapp! Vill ju testa dem å få kliva in på gymmet å känna den där känslan. Den härliga känslan av muskler som kämpar å svett, haha det kanske låter konstigt men det är en grym känsla!
Framför allt efter passet å man är fylld med endorfiner och kroppen känns trött och pigg på samma gång.
Efter nyår kommer jag nog kunna bo på gymmet då jag inte börjar jobba förrän 7/1 vilket är mycket skönt!


När allt är packat å klart ska jag sätta mig i soffan å mysa framför en film med min älskling! Eller kanske kommer jag fastna med mina nya böcker, tidningar och en kopp Chai latte (från min nya kaffemaskin) i stället, ooh massor med inspo och pepp!! Njutbart <3



LovaYourSelf





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar