måndag 26 november 2012

Holland

Jag har varit i Holland i helgen och har därför inte kunnat lägga upp något.
Vi åkte ner för ett evenemang som heter QLIMAX, det är en fest med massa grym musik och dj's.

På lördagen gick planet från Arlanda vid 11 på morgonen så vi hade massor med tid att gå runt i Amsterdam och ladda upp med en stor middag så vi skulle orka dansa till 07.00 söndag morgon, sedan var det att försöka förstå sig på deras tågsystem och ta sig till arenan å QLIMAX.
Söndagen bestod av tågåkning från arenan vid 7 och kom fram till flygplatsen ca 2 timmar senare och där vi hängde i väntan på att flyget skulle gå vid 14 tiden.

Jag citerar min vän Jonas som va med:

"Så efter en dusch, tandborstning och en kebab känner man sig mer som människa. Men efter att bara sovit i några 40minuters omgångar dom senaste 37timmarna ska det bli skönt att sova en hel natt i sin egen säng. Tack för igår Amsterdam, QLIMAX"

(bara det att jag åt spenatsoppa med ägg istället för kebab)

Idag är det total vila på schemat! (ledig från jobb) jag som brukar träna måndagar har istället lagt in mitt pass imorn tisdag. Jag brukar undvika att träna tisdagar för jag slutar sent och när jag kommer till gymmet är det jätte mycket folk! Men imorn tänker jag snällt trängas med alla andra :)



LoveYourSelf











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar