tisdag 20 november 2012

Förbered och spara tid

Jag har ganska nyss kommit hem och hunnit fixat mellis och frukostlådor till imorn (lunch klar igår), packat träningsväskan och tänt brasan (på tv'n).

Det är en stor fördel att förbereda matlådor och packning av väskor för man spar så mycket tid och hinner då med annat skoj istället.
Så istället för att fixa med det sen när vi kommer hem eller imorn bitti så kan jag ägna min tid åt annat.

Jag har fått hem nya numret av min favvotidning, å jag som konstigt nog inte läst färdigt förra numret.

Så nu ska jag i väntan på att Kalle ska komma hem sitta framför "brasan" och bläddra i förra numret. Såå mysigt!

Vi ska sedan iväg å hämta lite grejer och kommer därför äta ute ikväll. Skönt att allt e klart nu så när vi kommer hem kan vi bara slappna av.


LoveYourSelf





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar