tisdag 27 november 2012

Ben. Storhandla. Viltskav

Idag blev det en lång dag, efter jobb hann jag bara med ett kort benpass på 30 min.
Det är bättre än ingen träning alls! Så det blev ett kort men intensivt pass.
Baksida ben blev det och de skakade skönt efter passet så det e klart godkänt!

Efter passet blev det storhandling med älskling och nu sitter vi å har precis ätit en jätte god middag!
Receptet kan ni hitta här (kalle har lagt upp på sin blogg). Sjysst och god fördelning av protein, kolhydrater och antioxidanter :)



 Pasta. Viltskav. Pesto. Grönsaker.


Idag blir det en tidig kväll då vi fortfarande e lite slitna efter helgens resa.
Mmm lägga sig i sängen och bläddra i en tidning, såå mysigt!!

Funderar på om jag ska våga mig ut på en liten morgonpromenix imorn då jag inte kommer hinna gymma (ska in till stan å se bio).



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar