onsdag 6 november 2013

Börjar ladda upp inför lördag

Jag har nu börjat inhandla och ladda upp inför lördag som kommer gå i träningens tecken.

Celsius och mellan mål så jag orkar med alla träningspass jag ska genomföra på BeYourBest Convention. Lunchen kommer jag köpa där och njuta av tillsammans med min älskling som kommer dit på dan. Jag ser verkligen fram emot den hör dagen och hoppas på massor av pepp och inspiration!

Någon av er som ska dit?



Juleskumet ska jag lyxa till med när jag kommer hem på kvällen. Det kommer jag vara värd efter en hel dags träning!

Köpte även hem två nya te sorter. Någon som har smakat dem?
Jag har immun hemma som jag tycker om. Det blir intressant att se vad jag tycker om dessa två smaker, som även innehåller vitaminer och mineraler.



Nu ska jag ta tag i att få lite plugg gjort och äta mellis.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar