söndag 10 november 2013

Be Your Best 2013

Gårdagen var riktigt kul och inspirerande!

Fullt ös med mycket kul träning och sjukt mycket svett!

Första passet som var Faster, Harder, kronBee - Train Like An Athlete gick av stapeln kl: 9 på morgonen. Där delade vi upp oss i 6 olika grupper och körde stationer med övningar som djupa benböj med upphopp och sprint. Riktigt kul och svetten lackade! 



Sen var det dax för Oscar Jöback (som faktist är min gamla lärare när jag gick min instruktörsutbildning) med passet Inner Warrior. Passet gick ut på att hinna din inre krigare och jobba med dina svagheter. Det här passet gick så fort och va både tufft, kul och rejält svettigt! Mycket benböj och utfall bl.a.



Sen var det dax för Latin Beats som var första danspasset på huuur länge som helst. Det var kul att få skaka lite rumpa till bra musik. Cecilia Ehrling hade skön energi på scenen!



Åh jävlar va gott det var med ett mellanmål och 1 timmas vila. Jag passade på att sita i lugn och ro, fylla på med aminosyror, och gå runt en snabbis på mässan. En celsius var taget för att fylla på med energi!

Åh nu jävlar var det dax för nästa pass som var Så mycket bättre med Sofia "PT-Fia". Passet handlade om att ha kul och sammarbete. Vi han dock bara köra i ca 25 min när hon var tvungen att bryta passet pga en olycka.

Jag gick då och bör om och mötte upp Kalle för en välbehövlig lunch som fick bli sushi. Sen gick vi runt inne på mässan men ärligt talat så tyckte jag att det var sådär i år. Men några intressanta utställare fanns det allt.

Tog tyvärr inte så mycket bilder, jag hade inte riktigt tiden till det :)

Vi fick även en doggibag med bl.a. En tröja från Under Armour och produkter från Holistic.


Jag var helt slut när jag kom hem och var mer en värd några skumtomtar :)


LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar