söndag 30 september 2012

Söndags frukost

Dagens frukost består av:
Mini keso, skivat äpple med kanel och rå kakao, en skiva husman med både rökt kalkon och rökt salami (protein slår aldrig fel), en satsumas och en kopp tössete som jag fått av min underbara svägerska Evve.

Jag använder ofta rå kakaopulver till frukost, det är inte bara otroligt gott å lyxigt det är även nyttigt för våra kroppar. Jag ska skriva om dess positiva fördelar i ett senare inlägg.

Apropå kroppar så ska vi idag åka till Tom tits och kolla på en utställning som heter Body world. Det är en utställning om kroppens anatomi och de har riktiga kroppar och organ som "plastats in". Det verkar riktigt häftigt! (jag slänger upp lite bilder sen)

Mitt benpass har blivit inställt på grund av att min stackars PT blivit dålig. Men lika glad för det e jag för nu får jag använda min kreativitet för att planera min egen träning, det lutar åt utomhusträning!

Ps. Kolla Nyhetsmorgon på kanal 4, de pratar om kost å hälsa.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar