tisdag 25 februari 2014

Det var länge sedan

Det har inte blivit mycket bloggande för min del på länge! Mycket dåligt minst sagt.

Nu är det så att det är så mycket annat som tar upp min tid och mitt huvud! Allt jag tänker på är planering av hus och flytt. Bara 2,5 vecka kvar...då börjar den nya verkligheten med stor renovering av nedervåningen. Ooh det ska bli så spännande och kul, något jag verkligen ser framemot <3

Sedan vi kom hem från Thailand har jag kommit tillbaka till träningsrutinerna vilket känns grymt skönt, bott en natt på hotell, planerat för flytt (vad annars), jobbat och såklart blivit sjuk. Det vore ju dumt att hålla sig frisk någon gång.

Så just nu sitter jag hemma hos mina sväron och tycker synd om mig själv, men snart är jag på banan igen!

Kom på att jag glömde lägga upp min utmaning innan vi drog till Thailand men jag gör ett nytt försök när jag frisknat till.

Nä nu ska jag fortsätta vara sjuk och lägga mig och bläddra i en tidining för lite inspiration..





LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar