söndag 19 januari 2014

Long time no see

Hallå i bloggen det var inte igår!

Jag har verkligen haft fullt upp så har prioriterat bort bloggen, har varken haft tid eller inspiration till att skriva.

Jag ska verkligen försöka bättra mig!
Vi drar till THAILAND på torsdag så det kommer väl kanske inte komma jätte mycket inlägg när vi är där. Kanske att det finns wifi men där är det semester och avkoppling som står högst på schemat. Självklart blir det någon form av träning också!

Ska försöka hinna slänga upp en utmaning innan vi åker som jag tänkte att ni skulle få hänge med på. När vi är där och inte har tillgång till gym varje dag som här hemma får man hitta på andra alternativ. Ska bli skoj!

Förövrigt så har jag och kalle blivit husägare. ÄNTLIGEN!!! Det känns helt underbart! Så nu är vi i full färd att planera renovering och inredning. Jag riktigt längtar till vi flyttar in. Tänk en egen tomt där man kan sitta och grilla å mysa å allt där till......När vi kommer hem från Thailand är det bara 4,5 veckor kvar till inflytt :-) snart är vi där!

När nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en lovely söndagskväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar